Pristatymas
-
- Prekes Lietuvos teritorijoje pristatome per 1 – 4 darbo dienas.
- Jeigu pasirinkote atsiėmimą mūsų Kauno parduotuvėje, adresu Ateities pl. 4B Kaunas, prekes suruošime atsiėmimui per 2 val. Jūsų užsakymą saugosime 3 darbo dienas.
- Jeigu pasirinkote atsiėmimą iš mūsų sandėlio Jurbarke, adresu Statybininkų g. 2B Jurbarkas, prekes suruošime atsiėmimui per 1 darbo dieną. Jūsų užsakymą saugosime 3 darbo dienas.
- Prašome atkreipti dėmesį prekių puslapiuose, kad tam tikras prekes galima atsiimti tik iš Jurbarko sandėlio, arba tik iš Kauno sandėlio, arba tam tikroms prekėms šiuo metu pristatymo į namus nesiūlome.
- Pristatymo kaina pateikiama prekių užsakymo puslapyje. Kaina priklauso nuo prekių svorio:
iki 2 kg - 6.50 Eur;
iki 5 kg - 9.00 Eur;
iki 10 kg - 12.50 Eur;
iki 20 kg - 18.00 Eur;
iki 35 kg - 24.00 Eur;
iki 50 kg - 30.00 Eur;
iki 75 kg - 39.50 Eur;
iki 100 kg - 51.00 Eur;
iki 150 kg - 61.50 Eur;
iki 200 kg - 65.00 Eur;
iki 250 kg - 75.00 Eur;
iki 300 kg - 80.00 Eur;
iki 350 kg - 85.00 Eur;
iki 400 kg - 90.00 Eur;
iki 500 kg - 110.00 Eur;
iki 1000 kg - 160.00 Eur;
Pastaba: Atsiprašome, kol kas pristatyti prekių į Neringos savivaldybės teritoriją neturime galimybės.
- Visas prekes pristatome jūsų nurodytu adresu per kurjerių tarnybą arba savo transportu. Pristatyti prekių į paštomatus nėra galimybių dėl per didelių prekių gabaritų.
- Prekes pristatymui pradedame iškart ruošti, gavę jūsų mokėjimą.
- Apie planuojamą prekių pristatymą informuosime prieš 1 darbo dieną el. paštu ar SMS žinute.
- Jeigu pristatymo laikas netinka, prašome susisiekti su mūsų vadybininku +370 686 91 663 arba uzsakymai@elodena.lt
- Jeigu prekes atsiims ne nurodytas asmuo, prašome apie tai pranešti mūsų vadybininkui +370 686 91 663 arba uzsakymai@elodena.lt. Atsiimant užsakymą, prašome parodyti SMS arba el. pašto laišką (arba spausdintą jo versiją) su užsakymu patvirtinimu ir užsakymo numeriu.
- Prekių gavimo metu, klientas (jo atstovas) pasirašo ant prekių gavimo dokumento.
- Jeigu iškrovimo metu pastebima pakuočių pažeidimų, klientas privalo apie tai informuoti pristačiusį asmenį, kitaip pretenzijos dėl prekių kokybės, kurios nėra gamybos brokas, nebus priimamos.
- Pristatymo metu klientas (jo atstovas) turi patikrinti ar gauti prekių kiekiai atitinką užsakymą. Radus neatitikimų, apie tai informuoti pristačiusį asmenį, kitaip pretenzijos dėl kiekių neatitikimo nebus priimamos.
-
Per 7 dienas nuo užsakymo gavimo, klientas gali pareikšti pretenzijas dėl prekių broko, kuris galėjo pasimatyti tik išardžius pakuotes.